mapa_fin = new_map(640,480,640/2,480/2,0);
if (jugadores==2 && ganador == _JUGADOR2)
screen_copy(REGION_CELDA2,0,mapa_fin,-640/2,-480/2,640,480);
else
screen_copy(REGION_CELDA,0,mapa_fin,-640/2,-480/2,640,480);
end
frame;
angle = 0;
size = 100;
xput(0,mapa_fin,640/2,480/2,angle,size,0,0);
let_me_alone();
stop_scroll(SCROLL_CELDA);
stop_scroll(SCROLL_CELDA2);
frame;
i_aux = 0;
i_aux2 = rand(1,2);
i_aux3=0;
repeat
screen_copy(0,0,mapa_fin,-640/2,-480/2,640,480);
angle+=1000;
i_aux++;
if (i_aux>10)
i_Aux = 0;
if (i_aux2==1)
size--;
else
size++;
end
end
if (i_aux3>130)
fade(0,0,0,3);
end
i_aux3++;
xput(0,mapa_fin,640/2,480/2,angle,size,0,0);
frame;
until(i_aux3>230)
clear_screen();
fade(100,100,100,5);
nivel_actual++; |