mapa_fin = new_map(640,480,640/2,480/2,0);
                if (jugadores==2 && ganador == _JUGADOR2)
                    screen_copy(REGION_CELDA2,0,mapa_fin,-640/2,-480/2,640,480);
                else
                    screen_copy(REGION_CELDA,0,mapa_fin,-640/2,-480/2,640,480);
                end
                frame;
                angle = 0;
                size = 100;
                xput(0,mapa_fin,640/2,480/2,angle,size,0,0);
                let_me_alone();
                stop_scroll(SCROLL_CELDA);
                stop_scroll(SCROLL_CELDA2);
                frame;
                i_aux = 0;
                i_aux2 = rand(1,2);
                i_aux3=0;
                repeat
                    screen_copy(0,0,mapa_fin,-640/2,-480/2,640,480);
                    angle+=1000;
                    i_aux++;
                    if (i_aux>10)
                        i_Aux = 0;
                        if (i_aux2==1)
                            size--;
                        else
                            size++;
                        end
                    end
                    if (i_aux3>130)
                        fade(0,0,0,3);
                    end
                    i_aux3++;
                    xput(0,mapa_fin,640/2,480/2,angle,size,0,0);
                    frame;
                until(i_aux3>230)
                clear_screen();
                fade(100,100,100,5);
                nivel_actual++; |